Жов 132015
 

105_nБагатьом з нас доводиться спілкуватися з органами влади, а особливо з органами місцевого самоврядування стосовно проблем водопостачання, ремонту доріг, освітлення вулиць. Тож варто спробувати систематизувати порядок спілкування з органами місцевого самоврядування на прикладі Чернівецької міської ради.
Скарги до міської ради можна систематизувати за способом їх донесення на:
 паперові,
 телефонні,
 електронні.
Найпростіший спосіб поскаржитися на проблеми, які стосуються ЖКГ – це звернутися до міської ради за телефонами контакт-центру 15-80 або 588-888 (працюють цілодобово). Телефонні дзвінки до інших диспечерських служб, як правило, все одно будуть перенаправлятися в контакт-центр.
Останнім часом все більшого розповсюдження набувають електронні звернення через простоту та популярність серед більшості поколінь, навіть серед людей похилого віку. До них відносимо і звернення через платформу «Відкрите місто» www.opencity.in.ua. В грудні минулого року виконком міської ради прийняв положення про розгляд звернень надісланих через «Відкрите місто». Переваги такого способу звернення є його публічність: всі користувачі платформи можуть слідкувати за вирішенням порушеної Вами проблеми, давати свої коментарі, оцінку важливості проблеми та якості виконаних робіт. Окрім того, порушені проблеми можуть стосуватись не тільки ЖКГ, але й до прикладу зовнішньої реклами, розміщення МАФів, тощо. Як показує практика більше 60% проблем вирішуються.
Також можна звертатись до міської ради через її офіційний сайт у розділі Приймальня є рубрика електронні звернення. Рубрика «Електронні звернення» на офіційному порталі Чернівецької міської ради – це надання інформації, консультацій з питань, що належить до компетенції міської ради, має рекомендаційний характер і передається засобами електронної пошти через мережу Інтернет. Щоб залишити звернення Вам необхідно заповнити запропоновану форму. На вказаний e-mail буде надіслана копія Вашого звернення та відповідь. Однак відповіді на електронні звернення не мають статусу офіційних документів, вони не можуть бути опубліковані у засобах масової інформації чи використані у вигляді посилань як офіційна відповідь Чернівецької міської ради.
Ще одним шляхом звернення до керівництва міської ради є спілкування через соціальні мережі, зокрема Фейсбук. Для цього мешканці міста можуть написати, або напряму міському голові або у групі «Чернівчани». Але таке звернення потребуватиме, як правило дублювання, через інші канали. Останнім часом набуло поширення перенаправлення таких звернень до платформи «Відкрите місто». Наша рекомендація наступна: пишіть одразу у «Відкрите місто», а потім через соціальні мережі поширюйте це звернення. Тим самим привертаючи увагу до актуальності його вирішення.
Найтрадиційніший спосіб подавати свої скарги та пропозиції – це паперові звернення, подача яких регулюється Законом України «Про звернення громадян». Органи влади зобов’язані дати відповідь на звернення громадян в тридцятиденний термін. Листа варто адресувати міському голові та занести в приймальню громадян міської ради або направити поштою за адресою: Чернівецька міська рада, пл. Центральна, 1, м.Чернівці, 58000. Відповіді отримані таким чином мають офіційний характер та можуть використовуватись у судовому розгляді.

Тарас Халавка,
модератор платформи «Відкрите місто»

Приєднуйтесь до нас:

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)